U SMILE I SMILE

2010-11-29 ♥ 20:43:01

Okej, rubriken har INGENTING med inlägget att göra, kände bara för det :) ♥
Cami har färga håret, asgulli ju!! :*
Satt med henne på bussen, så förutom typ alicia, så var jag den första som såg det av hennes vänner :$
*STOLT*

hade ridning idag, efter skolan.
hämtade min mat och bytte om, sen drog jag till julia.
där satt vi vid datorn, och kollade på underbara mikos!
vill ha en foderhäst, men isf skulle jag hellre ta loppis :* ♥ hon är MIN ponny!! bara MIN! >:)
åt mat hos julia, tsm me resten av hennes family, men jag åt min egen mat ;)
lite mobbat :P

hade markarbete på ridningen, med lite hoppning. hade UNDERBARA loppan.
har typ hittat rätt "knappar" på henne, för idag oxå började hon arbeta, och var villig att gå ner i form efter bara några minuter, kanske 15-20?
övningen var rolig iaf.

var med hannah mattson nyss, vi kollade på bilder som jag tagit på henne och mattan :) ♥
fast hon drog nyss ;)

kände att det blev ett långt inlägg... <3

/en apa vid namn linn



bara för att den passar till rubriken :*


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
jag kommenterar ofta
E-postadress:

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback