MASKERADHOPPNING

2010-11-27 ♥ 18:12:36

Idag hade jag stalljour så klev upp 20 över 7på morgonen. Vi släppte ut hästarna och då vi mockade var vi tre. Jag, Wilfreds farmor (!) och nån random gubbe :P
Så det tog ett tag att mocka. Sen vare ju maskeradhoppning, så kl 9 for jag hem, hämtade mat och kameran och for tbx te stallet. Fotade med Jenna, lånade hennes objektiv för att jag skulle slippa
fokusera manuellt :)
Hon hade sitt mini objektiv ;)
Sen gick jag hem med Jenna, iaf en bit!

När jag kom hem, städade jag, duschade och sånt :P
Jag och min morbror Sam hämtade julle hos fanny, och sen åt jag middag :)
satte mig vid datorn efter det, och spelade farmville ♥
hannah ville att jag skulle lägga upp bilder på henne och matador från tävlingen :)

/ linnlu


             ^älskade rover ! <3


Kommentarer
Postat av: Jenna

Mitt miniobjektiv är inte bara sött, det är awesome oxå!

2010-11-30 @ 17:54:39
URL: http://jeayl.blogspot.com

Kommentera här:

Namn:
jag kommenterar ofta
E-postadress:

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback