KLADDISKAKIS

2010-11-30 ♥ 19:20:07

hahahaha, javet, rubriken äääg :P
sitter hemma hos julia nu, vi har just stoppat in en kladdkaka i ugnen.
MUMS!
har int gjort mkt idag, som vanligt :) vare ute i snön och lekt med vovven och tvillingen efter skolan :)
jag vill ha en FODERHÄST!
javet att det kom lite oväntat mitt i alltihop... men det är vad jag verkligen önskar mig! :( ♥
kommer säkert int få nån ... nån som har en häst jag kan bli medryttare på? :P haha, skriv en kommentar på det här inlägget då ;) (skämtahh!!)

har tråkigt... vill ha kladdkaka... som vi ska äta snart, men :P
jagojulia snackar med jenna på msn ;) lilla jennis ;)
hahahahah...

som ni märker är jag tråkig :D
smsa mej om du har mitt nummer NU! ;)

/drygarn linn .. ♥


random pic från google! ♥ där hittar man allt!
♥ kärlek till google ♥


Kommentarer
Postat av: Jenna

Nästa gång får ni ta kladdkakan och komma hit ;)

2010-12-01 @ 21:45:54
URL: http://jeayl.blogspot.com

Kommentera här:

Namn:
jag kommenterar ofta
E-postadress:

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback