CHOKLADTOMTE

2010-12-28 ♥ 16:49:14

hejsan!!
idag har jag ätit en chokladtomte!

man tror ju att dom ska va sådär jättegoda men de visade sig att man bara får ont i magen...
haha iaf idag skulle jag vara me emma men kan inte få tag på henne nånstans...
VAR E DU EMMA???
jaja, får väl va me emma nån annan dag:(
nu har jag bara allmänt tråkigt...
här kommer bilder på mina fina julklappar:

^underställ

^pensel till ögonskugga

^2 mascaror

^puder

^necessär

^örhängen

^mer örhängen

^ännu mer örhängen

^ÖRHÄNGEN!

^skissblock

^godis

^mer godis

^låda(hade godis i)

^presentkort(700 kr)

^kokbok

fick en klänning oxå men den glömde jag fota:$
ni får kankse bild på den nån annan gång;)
aja men ses;*;*
/ julle


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
jag kommenterar ofta
E-postadress:

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback