BILDBOMB OCH JULLOV!! :D

2010-12-21 ♥ 15:25:52

Fotade Hannah Mattson och Matador i söndags, och söndagen veckan före fotade Julia Karlsson mig och Dajm.
Jag VET att jag är för lång för Dajm, SNÄLLA inga dumma kommentarer om det, han är den ändå hästen jag har att rida just nu. Men aja, i söndags red jag Dajm igen, fast barbacka :) ♥ Banan var itne plogad, bara "runt om" så blev lite plums i djupsnö, fast lite vanlig ridning oxå. Söndagen före det, red jag lite på ängen, men han var aspigg och det blåste så skrittade av honom typ på banan. Han började arbeta och gå ner liiiite i form, men har inga bilder på det.

Idag fick vi jullov, först såg vi världens roligaste julshow som lärarna hade gjort, loved it
Sen fikade vi och spelade spel, åt lunch och såg på film. Efter det slutade vi :)

Bilder:





^rädd för kameran :P








^Hannah och Leo

^Jag och Leo ♥

// "proffs"fotografen linn lundström ‹3


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
jag kommenterar ofta
E-postadress:

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback