AAAAAAAHHHHHHHHHHH

2010-12-26 ♥ 15:01:49

JAG TRODDE ALDRIG ATT JAG SKULLE FÅ EN NIKON D3100!!!!!!!
idag fyller jag som sagt år, imorse komme min fina familj in och sjöng för mej,, i den första presenten jag öppnade var en NIKON D3100!!!!!!!
jag vart så himla glad!!!!!!!!!!
sen fick jag en kameraväska, ett 8gb minneskort och en bok om foto:D:D:D:D♥
sen kom mormor och morfar, av dom fick jag choklad, dom hade ju varit med och betalat så jag fick inte så "dyra" paket;)
sen kom farmor, av henne fick jag nagellackbortagningsmedel, det behövde jag verkligen, plus att hon hade också varit med och betalat kameran!
av gammelmormor och gammelmorfar fick jag 150kronor:). och av moster anna, kaj, och kusinerna elias & frida fick jag 200kronor som satt fast i ett hemmagjort kort med en bild på mej då jag var typ 1år♥ hhaha.
det kommer kanske bilder senare,
tänkte också berätta att jag har gjort en ny blogg!!
LÄSLÄSLÄSLÄS
WWW.FANNYSSFOTO.BLOGG.SE WWW.FANNYSSFOTO.BLOGG.SE WWW.FANNYSSFOTO.BLOGG.SE
WWW.FANNYSSFOTO.BLOGG.SE WWW.FANNYSSFOTO.BLOGG.SE WWW.FANNYSSFOTO.BLOGG.SE 

HEJDÅ
/fanny


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
jag kommenterar ofta
E-postadress:

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback