TRÅÅK

2010-11-30 ♥ 20:16:07

HR DU PUSSAT NR 2?
clara eriksson - nejj..<3

VAD HAR DU FÖR RELATION MED NR 20?
daniel nystedt - ehh,, vänner, hoppas jag;)

NÄR SKA DU TRÄFFA NR 30?
fanny arvidsson - imorron:)<3

ÄR NR 47 SÖT?
johan granqvist - HAHAHA, inte som jag tror att frågan formulerar sej..

VAD VAR DITT FÖRSTA INTRYCK MED NR 33?
faster sofia - ingen aning, vem korvans äre där?? HAHA

NÄR TRÄFFADE DU NR 9?
alicia berggren - hos camilla nån gång för länge sen..<3

NÄR SKA DU TRÄFFA NR 14 NÄSTA GÅNG?
axel holmgren - imorron på skolan..?

ÄR DU NÄRA VÄN MED NR 15?
bert stenman - HAHAHHAHAHAHAHHHHAH, nej.

HAR DU GÅTT PÅ BIO MED NR 4?
elin robertsson - nej, men skulle GÄRNA vilja<3<3

SKULLE DU KUNNA DEJTA NR 5?
emma jakobsson - AHHAH, nej.. men gärna gå på stan eller hitta på nått annat kul:)<3

VAD PRATAR DU OCH NR 45 OFTAST OM?
jens lindfors - ehhh.. ingenting.

KÄNNER DU NR 1?
anna lundqvist - OFC<3<3<3<3<3

SKULLE DU KUNNA GE NR 6 EN KRAM?
julia lundström - JAAA<3<3


jag tror att jag räkande fel på en del men jag orkade inte vara exakt:$
som ni ser så har jag lika tråkigt som linn just nu:(, men hon får i alla fall äta kladdkaka:'(<3
/fanny


Kommentarer
Postat av: .Fanny

sv; vsg :D

2010-11-30 @ 20:25:18
URL: http://lillafunnybunny.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
jag kommenterar ofta
E-postadress:

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback