TJENA!

2010-11-26 ♥ 17:57:26

Jag heter Linn, och som fanny skrev, fotar jag mycket på fritiden, och jag rider ca 3gånger i veckan.
Jag är ganska mkt i stallet, på måndagar och torsdagar är jag på KDRF och på onsdagar och söndagar är jag hos dajm :-) Har en annan blogg med MyeNordlund, ponnyfotografer heter den! ;-)

fotoutrustning:
Nikon D40x
Nikon AF-S DX 18-55/3,5-5,6G VR (standardobjektiv)
Nikon AF Nikkor 70-300/1:4-5,6G (Zoom, med manuell fokus, min kamera har ingen egen motor)
Lowepro kameraväska (Ryms bara en kamera med ett objektiv på)

dajm:
är korsningsponny, fux och ca 23 eller 24 år.
är b-ponny (tror jag) eller liten c.
har tidigare stått hos amanda och adelina stenman lindqvist där han tävlades i svår dressyr och ahr varit med i SM!
dajm är ganska seg på ridbanan nuförtiden, men ute i skogen och på ängar är han ganska vild :P

/ linniiz


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
jag kommenterar ofta
E-postadress:

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback