HALLÅ ALLA TRÖTTA MÄNNISKOR

2010-12-30 ♥ 17:49:14

hejsan!
idag har jag varit med sofia johansson! :D
hon tog en buss som bara gick till kåge så jag fick möta henne så jag har gått till kåge fram o tbx idag...
och sen så gick vi till pizzerian i ersmark och köpte godis och snöpulade varann litegrann ;P
ja de e iaf de jag har gjort idag :)
imorrn äre ju nyårsafton!!!! :D
TAGGATAGGA!
jag ska till kusiner i skråmträsk och sen fara till stan och titta på fyrverkerier :D
slänger in nån random bild innan jag slutar :


kan ni fatta att de va jag o linn när vi var 11????^^

jaja, ska sluta nu

ses! ;*
/ julle


Kommentarer
Postat av: Maja :)

Naee det kan jag inte fatta! D:

Fast ni e ju söta ;*

2010-12-30 @ 19:31:53
Postat av: Johanna

SÖTA! Det var den bilden ni hade på en födelsedagskalas-inbjudan!



Frågestund på bloggen!

2011-01-02 @ 22:02:42
URL: http://enhastryttares.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
jag kommenterar ofta
E-postadress:

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback