GODJUL, MERRY CHRISTMAS, FÉLIZ NAVIDAD

2010-12-24 ♥ 22:41:48

Glömde skriva om hur det gick på uthyrningen! (22-23)
Hade Lady Rowena, världens bästa ponny! Första dagen gick inte så bra, allt blev bara fel! Jenna fotade så ska lägga upp lite bilder på både mig och Mye :) ♥ Fick henne inte i form (Lady) och hon var seg. Skrittade av henne barbacka :)

Andra dagen:
Line följde med jag och Julia :) Började med att mysa lite, och mocka. Sen mockade Line åt mig :o ♥
Red barbacka, och det gick MYCKET bättre! Hon var pigg och fin, och hon gick ner i form, även fast den inte var stadig ♥ :D Nöjd :) Höll på att flygfa av i galoppen, men ändå ;)

Line och Julia skulle rida Casper och Amanda i ridhuset. Angelica kom med Casper och haha det var ganska roligt :)

Angelica: Du heter Linn, va?
(Jag ser tydligen vettskrämd ut enligt Julia och line)
Jag: aa...
Angelica: Kom och hjälp mig backa ut Casper :)
Jag: okej .. :D

Sen såg jag att Casper hade trampat sig, och det blödde och jag mår illa av att se blod... Men det gick bra :) sen hämtade mamma mig.............................................. och vi for på ica och köpte godis :D


















































^OJOJ!! :$










^myes mamma




^sur ston xD



Med dom bilderna säger jag God Jul!

/ världens bästa Linn! *host*


Kommentarer
Postat av: fanny

ojdu det var inte EN bild...<3<3

2010-12-25 @ 13:28:29
Postat av: Idaaaa

Hej,vilken fin blogg!:D Glöm inte att kolla in på min blogg;) OCH även på denna heta blogg: domhetaste.blogg.se<3

2010-12-26 @ 14:38:22
URL: http://livetomendastida.blogg.se/
Postat av: Idaaaa

www.domheta.blogg.se*

2010-12-26 @ 14:39:18
URL: http://livetomendastida.blogg.se/
Postat av: Jenna

Haha blev några bilder! Jag <3 mitt nya objektiv!

2010-12-27 @ 21:40:21
URL: http://jeayl.blogspot.com

Kommentera här:

Namn:
jag kommenterar ofta
E-postadress:

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback