DESIGN+NAGLAR+FOTO+JULGRAN

2010-12-19 ♥ 17:19:24

hejsan,
idag har jag gjort en design till CLARA..
jag vart faktist riktigt nöjd för en gångs skull:) och jag tror att hon också blev det♥
sen har clara gjort ett tappert försök till att fixa mina naglar, haha vi försökte göra så att det såg ut som poklagrisar, hon lyckades ganska bra med lite klet;)

det här är alltså naglarna, lite smetigt som ni ser men ändå väldigt fina!
sen har ju jag inte så fina naglar, ganska korta och så.. :(

sen har jag fotat clara idag, glömde jag berätta. helt osminkad men söt tjej, visar er några (inte alla) miniatyrbilder, uppklickbara!


och clara fotade våran gran lite.. här kommer några bilder:



HEJDÅ
/fanny


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
jag kommenterar ofta
E-postadress:

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback